3D Photobooth huren: een leuke, ludieke beurs activiteit op je beursstand,die bezoekers trekt.
Je bent zelf vast weleens op een beurs geweest waar je het na een half uurtje wel zo’n beetje gezien had. Je krijgt wat flyers en pennen van verschillende bedrijven die je netjes in je tas stopt en waarmee je daarna nooit meer wat doet. Eigenlijk verveel je je. Waarom? Omdat er niets leuks en actiefs te doen is! Wil jij het zelf anders doen? Ben je op zoek naar een ludieke beurs activiteit op je beursstand, die bezoekers naar jouw kraam trekt en mensen echt iets leuks te doen geeft? Dan is de 3D Photobooth de perfecte middel om het anders te doen. Dankzij de 3D photobooth kunnen bezoekers op verschillende mogelijkheden in contact komen met jouw bedrijf of merk. De 3D photobooth is een attractie en zorgt er voor dat jouw stand in de spotlight komt en meer aandacht krijgt, iedereen wil wel even wachten voor een komische geprinte foto! De photobooth werkt als een magneet: als eenmaal de eerste bezoeker over de streep is, trekt het gelach en gegiechel vanzelf een hoop meer bezoekers naar jouw stand!
Je bent zelf vast weleens op een beurs geweest waar je het na een half uurtje wel zo’n beetje gezien had. Je krijgt wat flyers en pennen van verschillende bedrijven die je netjes in je tas stopt en waarmee je daarna nooit meer wat doet. Eigenlijk verveel je je. Waarom? Omdat er niets leuks en actiefs te doen is!
Wil jij het zelf anders doen? Ben je op zoek naar een ludieke beurs activiteit op je beursstand, die bezoekers naar jouw kraam trekt en mensen echt iets leuks te doen geeft? Dan is de 3D Photobooth de perfecte middel om het anders te doen. Dankzij de 3D photobooth kunnen bezoekers op verschillende mogelijkheden in contact komen met jouw bedrijf of merk.

De 3D photobooth is een attractie en zorgt er voor dat jouw stand in de spotlight komt en meer aandacht krijgt, iedereen wil wel even wachten voor een komische geprinte foto! De photobooth werkt als een magneet: als eenmaal de eerste bezoeker over de streep is, trekt het gelach en gegiechel vanzelf een hoop meer bezoekers naar jouw stand!
Waarom de 3D photobooth als beursactie?
Zoals gezegd is de 3D photobooth een echte publiekstrekker. Beursbezoekers willen graag vermaakt worden en dat lukt zeker met de 3D photobooth. Heb je de aandacht van de bezoeker? Grijp die kans dan om in gesprek te gaan over jouw bedrijf of merk. Met de verschillende ingebouwde keuze mogelijkheden is de 3D photobooth aan te passen in de kleuren, merk, thema en logo van jouw merk of bedrijf. Deze aanpassing kunnen we ook laten zien en printen op elke foto.
Zoals gezegd is de 3D photobooth een echte publiekstrekker. Beursbezoekers willen graag vermaakt worden en dat lukt zeker met de 3D photobooth. Heb je de aandacht van de bezoeker? Grijp die kans dan om in gesprek te gaan over jouw bedrijf of merk.
Met de verschillende ingebouwde keuze mogelijkheden is de 3D photobooth aan te passen in de kleuren, merk, thema en logo van jouw merk of bedrijf. Deze aanpassing kunnen we ook laten zien en printen op elke foto.
Van een foto-print naar een 3D beeldje
Laat bezoekers direct een foto printen en mee naar huis nemen. De foto eindigt op de koelkast en vormt zo een continue, positieve herinnering aan jouw merk. Geloof ons: bezoekers gaan hun eigen foto-prints gelijk delen op Facebook, Instagram, Pinterest. Op deze manier bereik je zelfs mensen die níet op de beurs aanwezig waren!
Onze foto-print techniek is zover ontwikkeld, dat we van een fotoprint een tastbaar 3D model kunnen uitprinten.
De overhandiging van de 3D beeldjes vind na de beurs plaats in verband met de productietijd, de hoge kwaliteit is het wachten zeker waard. En biedt nog een ander voordeel namelijk een extra contactmoment waarbij je de bezoekers van de beurs bezoekt en persoonlijk het beeldje kunt overhandigen.
Laat bezoekers direct een foto printen en mee naar huis nemen. De foto eindigt op de koelkast en vormt zo een continue, positieve herinnering aan jouw merk.
Geloof ons: bezoekers gaan hun eigen foto-prints gelijk delen op Facebook, Instagram, Pinterest. Op deze manier bereik je zelfs mensen die níet op de beurs aanwezig waren!
Onze foto-print techniek is zover ontwikkeld, dat we van een fotoprint een tastbaar 3D model kunnen uitprinten.
De overhandiging van de 3D beeldjes vind na de beurs plaats in verband met de productietijd, de hoge kwaliteit is het wachten zeker waard. En biedt nog een ander voordeel namelijk een extra contactmoment waarbij je de bezoekers van de beurs bezoekt en persoonlijk het beeldje kunt overhandigen.

De 3D photobooth: als marketingtool
De 3D photobooth is niet enkel een leuke, ludieke manier om bezoekers te trekken, het is ook een goede marketingtool. Door de foto’s direct uit te printen, nemen je bezoekers een tastbare herinnering mee met daarop het logo van jouw bedrijf of merk. Daarnaast kun je de 3D photobooth ook goed inzetten voor het verzamelen van NAW- gegevens van bezoekers. Zo kun je bezoekers vragen hun e-mailadres in te vullen, zodat ze de foto’s digitaal toegestuurd krijgen. Uiteraard is ons systeem is zo ingericht dat het opvragen en verzamelen van de gegevens volledig volgens de regels van de GDRP en AVG gebeurt.
De 3D photobooth is niet enkel een leuke, ludieke manier om bezoekers te trekken, het is ook een goede marketingtool. Door de foto’s direct uit te printen, nemen je bezoekers een tastbare herinnering mee met daarop het logo van jouw bedrijf of merk. Daarnaast kun je de 3D photobooth ook goed inzetten voor het verzamelen van NAW- gegevens van bezoekers. Zo kun je bezoekers vragen hun e-mailadres in te vullen, zodat ze de foto’s digitaal toegestuurd krijgen.
Uiteraard is ons systeem is zo ingericht dat het opvragen en verzamelen van de gegevens volledig volgens de regels van de GDRP en AVG gebeurt.

3D Photobooth huren: Maak het spannend met een loterij!
Wil je een spannend element toevoegen? Kies dan voor de loterij. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat bepaalde mensen een tastbaar beeld kunnen winnen. Zo kun je na de beurs snel weer in contact komen.
Wil je een spannend element toevoegen? Kies dan voor de loterij. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat bepaalde mensen een tastbaar beeld kunnen winnen. Zo kun je na de beurs snel weer in contact komen.
Meer informatie?
Wil je meer informatie over de mogelijkheden van de 3D photobooth als beursactie? Wij denken graag met je mee! Neem vandaag nog contact met ons op om een offerte aan te vragen of een afspraak in te plannen.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden van de 3D photobooth als beursactie? Wij denken graag met je mee! Neem vandaag nog contact met ons op om een offerte aan te vragen of een afspraak in te plannen.