Photobooth huren: een leuke, ludieke beursactie die bezoekers trekt.
Ben je op zoek naar een ludieke beursactie om bezoekers naar jouw beursstand te trekken? Dan is de 3D photobooth dé manier. Iedereen vindt het leuk om gekke foto’s te maken. Je zult dan ook zien dat de photobooth werkt als een magneet: als eenmaal de eerste bezoeker over de streep is, trekt het gelach en gegiechel vanzelf een hoop meer bezoekers naar jouw stand!
Waarom de 3D photobooth als beursactie?
Zoals gezegd is de 3D photobooth een echte publiekstrekker. Beursbezoekers willen graag vermaakt worden en dat lukt zeker met de 3D photobooth. Heb je de aandacht van de bezoeker? Grijp die kans dan om in gesprek te gaan over jouw bedrijf of merk.
Foto-prints direct printen
Laat bezoekers direct een foto printen en mee naar huis nemen. De foto eindigt op de koelkast en vormt zo een continue, positieve herinnering aan jouw merk.
Geloof ons bezoekers gaan hun eigen foto-prints gelijk delen op Facebook, Instagram, Pinterest. Op deze manier bereik je zelfs mensen die níet op de beurs aanwezig waren!
Customized touchscreen achtergronden bij jouw bedrijf of merk
Wij kunnen de 3D photobooth zo aanpassen dat deze perfect past bij de stijl van jouw merk of bedrijf. De 3D software kunnen wij aanpassen naar jouw wensen! De Touchscreen schermen toveren we bijvoorbeeld om naar de kleuren van jouw merk , thema en je kunt jouw logo laten zien en printen op elke foto. Kijk snel naar de galerij of foto-prints wat wij aanbieden, of neem contact met ons op om te spreken over de mogelijkheden
De 3D photobooth als marketingtool
Wanneer je de 3D photobooth inzet als beursactie, vormt deze naast een publiekstrekker ook een waardevol marketinginstrument. Je kunt de photobooth namelijk ook inzetten om informatie te verzamelen van je bezoekers, zoals NAW-gegevens. Ook kun je bezoekers vragen hun e-mailadres in te vullen, zodat ze de foto’s digitaal toegestuurd krijgen.
Goed om te weten: uiteraard is ons systeem is zo ingericht dat het opvragen en verzamelen van de gegevens volledig volgens de regels van de GDRP en AVG gebeurt.
Maak het spannend met een loterij!
Wil je een spannend element toevoegen? Kies dan voor de loterij. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat bepaalde mensen een tastbaar beeld kunnen winnen. Zo kun je snel in contact komen met jouw bezoeker.
Meer informatie?
Wil je meer informatie over de mogelijkheden van de 3D photobooth als beursactie? Wij denken graag met je mee! Neem vandaag nog contact met ons op om een offerte aan te vragen of een afspraak in te plannen.