Mijn naam is Rifco Klein Goldewijk en ik wil jullie kennis maken met een nieuwe 3D photobooth genaamd (Scannie).
Iedereen vindt het leuk om gekke foto’s te maken. Je zult dan ook zien dat de 3D photobooth werkt als een magneet: als eenmaal de eerste bezoeker over de streep is, trekt het gelach en gegiechel vanzelf een hoop meer bezoekers!
Naast een publiekstrekker is het ook een waardevol marketinginstrument. Je kunt de photobooth namelijk ook inzetten om informatie te verzamelen van je bezoekers, zoals NAW-gegevens. Ook kun je bezoekers vragen hun e-mailadres in te vullen, zodat ze de fotoprints digitaal thuis ontvangen.
Daarnaast maken we gebruik van de beste 3D software techniek, die momenteel op de markt is! Het voordeel van deze techniek is dat het voor elk event ,feest of beurs naar smaak is aan te passen. Met deze software krijg je ook een activiteit. Een activiteit dat, voor en na het evenement, feest of beurs inkomsten en leads genereerd terwijl de opdrachtgever richt op de bezoekers.
Uit ervaring weten we dat de deelgenomen bezoekers de aankomende jaren hier nog veel en lang over na zullen praten. Niet alleen omdat ze de borrel op het feest, evenement of beurs te gek vonden, maar vooral dat ze van de activiteit een mooie herinnering aan overhouden hebben.
Ontdek ook deze 3D beleving . Druk op de knop van de 3D photobooth en leef je uit!